torsdag 29 maj 2014

Weekend i Göteborg!

Vi fortsätter roa oss vi =)
I maj går vi "all-in" med semester tripper!!!
Jag hade glad i hågen beställt biljetter till "the sound of music"
på Lisebergsteatern, och när datumet började närma sig insåg jag 
att det var samma helg som Göteborgsvarvet gick av stapeln....
Så istället för en dagsutflykt (för hjälp vad skulle vi göra av bilen i denna villervalla, 
om man ens kom in i stan?! Jag stressade förstås genast upp mig...), 
bokade vi hotell fre-sönd och lyxade till det rejält.
Fredag kväll och utsikt från rummet, barnen laddade inför Liseberg i dagarna två!

Herr och fru Olsson softade med räkmackor och rosé
och CJ laddade förstås också inför Freulein Maria <3
Han somnade in till tonerna och längtade till föreställningen dan därpå.

Men först LISEBERG!!!
Efter en lååång god frukost i Gothia Towers stora matsal med maaasssor av löpare
prommenerade vi smidigt till Lisebergs entrén, sen var det bare å åk!



Ja kära nån vad roligt vi hade

Och titta så passande, vem vi "stötte på"
Självaste Tommy Körberg :-D
Han spelade ju kapten von Trapp när jag var och kollade på 
the sound of music i Stockholm för typ huuuundra år sen! Roligt!

Jodå det var en lyckad dag och alla var nöjda och glada!
och det bästa av allt: vi hade en hel dag imorgon att roa oss på....


På återseende!
<3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar