måndag 20 augusti 2012

Premiär doppet!!!

Träffades med föräldrar, svärföräldrar och barnen i Ga Köpstad igår.

Iiiiii! Jag badade för första gången iår, jag vet, jätte sent...
Men det har inte varit ngn temp i vattnet att tala om förrän nu, så det så!

Barnen var som tokiga och badade flera gånger och tjöt av förtjusning i vågorna.
Åt medhavd kvällsmat precis som förr i tiden.
Mina föräldrar äger mark här nere, dels en remsa precis vid havet,
ungefär där jag tagit fotot och sedan en stor åkerbit lite längre in. 
Vi var jämt här när vi var små, jag, syster, mamma och pappa
vi har liksom ett speciellt band känns det som, det är lite som att komma hem =)

Vi kunde stannat hur länge som helst! Sicken kväll!

Vi var lite trötta, jag och mannen, efter en fantastisk lördagkväll.
Vad ska man säga, allt var helt perfekt, vädret var fint, vacker vigsel i kyrkan, 
trevliga gäster på festen, fin lokal, god mat, bra drag på dansgolvet...

Sprudlande brud och hennes fina man!
Kan ju inte bli annat än jättelyckat med denna partypingla.

Allt var så genomtänkt och välplanerat och vi sa det, jag och mannen 
att det tar ett tag att smälta alla intryck från kvällen. 
Det kommer mer när jag fått samlat ihop mig och alla foton.

Nähä... Snart dax för jobbet... KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar