söndag 12 augusti 2012

Hemlig resa =)

Ja i fredags fick jag packa min väska och vid tio bar det av...
...innåt mot skogarna i Mark, jag gissade rätt med en gång =)
Fritsla tyglager var vi på väg mot!


Här fanns så mycket fint att man bara kan dööö, 
vi gick länge och drömde oss bort, önskelistan blev lång.
Jag har tjatat om att jag vill åka hit hela sommaren.

Sen åkte vi på kringelikrok-vägar vidare...

Här var jag lite orolig att det skulle bli övernattning i tält i djupaste skogarna :-D

Men det blev fräckaste lunchen man kunde tänka sig.

I Älvsered på Mandy´s Diner

Goding nr 1

Goding nr 2

Passande nog kom ett par i en gammal välskött Opel och lunchade.

Sen körde vi vidare igen och nådde vår slutdestination; Halmstad och Hotell Tylösand

Utsikt från vårt hotellrum, Tylön siktas rakt fram till vänster.



Vi var på "The Spa" hela eftermiddan.



och åt fantastiskt god mat i restaurang Akvarell på kvällen


Oj, oj, oj, vad mätta vi var, hummer med fänkål och lamm med jordärtskocka...

Vacker solnedgång innan vi kröp till kojs.

Andrum i vardagen =) nu orkar vi lite till,
Tack C för du är så rolig och hittepåig
och tack fina svärföräldrarna för att ni tar hand om våra pojkar!

Ny vecka siktas, vad ska ni hitta på mina vänner??
Jag börjar jobba på fredag, men det känns faktiskt riktigt kul!
Det var länge sen nu!!

Stor kram V













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar