fredag 24 augusti 2012

Bröllopet

Jo vi var ju på bröllop i helgen som var...
Så fint så man blev alldeles breathless

I kyrkan



Visst är det speciellt med bröllop?!
Kanske extra speciellt för att detta var det enda vi var bjudna på i sommar.
Förra året var vi på 5 stycken, kanske blir man lite avtrubbad då.


Systern och bestmannen skymtar i fina bilen =O

Jag och bruden

Far och dotter

Det var i synnerhet två herrar som höll de finaste talen, 
brudens far och brudgummens bestman. Enkelt, genomtänkt, stiligt.
Man har verkligen chansen att visa sin uppskattning vid ett sånt här gyllene tillfälle.
Det gjorde förstås jag =)
Syskonens tal var också jätte bra och roliga.
Några vänner till bruden körde på ironins bana, lite onödigt kan jag tycka,
när det finns så mycket fint att säga.
Men det är väl typiskt mig att bli så upp i det och känslosam vid såna här tillfällen.

Titta in på Kristins blogg, hon som tog deras bröllopskort.
De är så fina att man kan dööö!!! www.krickelin.net

Imorse kändes det definitivt som höst!
Jag åkte hem från jobbet vid halv sex på morgonkvisten, kallt, blåsigt, ödsligt och mörkt.
Löste av mannen så han kom iväg till arbetet, väckte barnen och tog dem till dagis.
Hem och stupade isäng... Har varit lite sisådär med sovandet.
Öronpropparna höll inte riktigt ute allt oväsen från snickarna =(
Men idag ska de vara klara säger de, bara lite småfix kvar nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar