måndag 4 juni 2012

Vardags ironi =)


God middag!
Pojkarna hade tydligen varit och härjat i skåpet bland mina böcker igår då jag var på jobbet.
Det var ganska kul, för de hade bl.a dragit fram denna skatten som jag inte tittat i på väldigt länge!
Vill gärna dela med mig av denna träffsäkra och aldeles underbara bok om vardagens alla små händelser och missöden som kan inträffa... 
Anna-Karin Elde som illustrerat bilderna och skrivit texterna säger såhär: 
"För mig är humorn en överlevnadsprincip. Utan den klarar vi oss inte i denna tåredalen. 
Det här är mitt sätt att se på tillvaron."



Ni fattar ju själva!!! Den är ju döööö-rolig =) klart man inte vill erkänna att man ser ut som "shaggy" i de nedre regionerna och känner sig blekfet och ful i omklädningsrummet i april då alla snygga bikinisarna börjar hängas ut i butikerna... Men det är nog så det är för de allra flesta av oss.
Önskar alla en fortsatt härlig dag!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar