lördag 23 juni 2012

Midsommar

Det blev midsommar regnet till trots...


Vi var ute i Himle och firade i år, hela dagen lång. 
Först sillunch hos mina föräldrar...



Sedan promenerade vi bort till min syster i det stilla regnet...

Jag och svärmor band kransar till oss och barnen






Det dök även upp oäkta kransar =) till min och svärmors förtret!
Vi hade en sån mysig dag och kväll. Visst var det synd att det regnade.
Men vad gör väl det om man får vara tillsammans med alla de man håller av <3



Hoppas alla haft en fin helg!!

Nu fortsätter väl regnet tänker jag, de säger så i prognoserna.
Vi har "sommarlov"nu, hela familjen O
Känns konstigt, vi ska vara lediga tills i slutet av augusti.
Inget jobb, inget dagis, inga rutiner, ingen ordning....
Hur ska detta gå :0...  jätte bra tror jag, mysigt =)
Så välkomna till oss ni som har vägarna förbi, dörren står öppen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar