tisdag 5 juni 2012

Nyvaxade ben och nya shorts!

Ville bara göra en snabb kontring från inlägget igår :O
Jag vill ju inte verka som om jag är en gnällig 30-something.
Nej, nej jag sitter inte hemma och lipar över bleka och orakade ben!
Var och shoppade lite fina shorts förra veckan, för jag tänkte att denna sommar ska jag jädrar i mig bli brun om benen!!! och då får man ju vackert dra på sig kortbyxor och exponera sina vita spiror...


Det var lite varmare väder då jag inköpte diverse saker på bilden bör tilläggas....
Nu väntar jag ivrigt på att kunna börja använda mina nyförvärv :)
De gula shortsen är från Dobber, de beiga är av märket Röhnisch.
Sandaler Tiamo, från scorett och smyckena kommer från oxxo design.
Jodå, var även och vaxade mina ben på "Hälsobrunnen", en trevlig skönhetssalong/ massage ställe här i min lilla stad. Där inhandlade jag även det vinröda läppstiftet :) 
fint ska det va´, kösta vad det vill.
Lite nationaldagsstämning över bilden såhär dagen före eller hur?!

Imorgon ska jag åka upp till Göteborg och ha en härlig tjejdag med tre av mina bästa väninnor, jag längtar efter dem såååå mycket. Hinner inte ses med dem alls lika ofta som jag skulle behöva! De ger mig så mycket feelgood och vi delar massor av livets finurliga vändningar. Och det bästa av allt, vi skrattar hela tiden då vi träffas, det är den bästa medicinen. God kväll på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar