söndag 3 juni 2012

Bröllopsdan...


Vi har varit gifta i 5 år! I nöd och lust... Fina blommor fick jag av mannen dagen till ära, de luktade underbart och stod i över 1 vecka och gladde mig på köksbordet.
Det har varit en hel del "nöd" faktiskt... Men en väldig massa lust också såklart.
Men det är väl så ett äktenskap är, det går upp och ner (ett tag var det aldeles upp-och-ner).

Det var för fem år sedan jag fick mitt första skov, men det visste jag inte då..
Vi trodde vi skulle få ställa in hela bröllopet. Jag var sluddrig i benen, kunde inte gå ordentligt i de fina skorna jag köpt, läkarna hittade inget fel direkt och så vips efter några veckor blev jag bättre igen.
Det är såååå uppenbart nu när jag vet, men då, då fanns inte i min värld att jag skulle vara sjuk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar