torsdag 19 mars 2015

Att ha varit på treårs kalas och hittat vårtecken

I helgen som gick var vi på treårs kalas.

En liten sockersöt tjej som blivit tre år!
Vi hade med oss presenter som passade en liten prinsessa =)

Sedan hann vi med en tur ut på landet också, innan helgen var över.
Snart, snart kommer hela vägen till mitt barndomshem vara kantad
av vackra, ståtliga, gula påskliljor
Krokusarna var aldeles till sig i solen, vi hade en underbar söndag!

Här hemma har vi börjat påsk-pynta lite
och jag har hittat ett nytt projekt...

Helt ljuvligt och charmigt eller hur?!
Jag behöver liksom aldrig gå på loppis, utan kikar bara in
i den gamla ladugården hos mamma och pappa.

Jag tror min morfar behövde bordet lite högre en dag
 och spikade på små ved-klabbar så att han fick önskad höjd.
Det var ju så man gjorde förr, inte köpte man nytt inte.

Spännande!
En liten make-over ska det få...


Kram
<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar