torsdag 12 mars 2015

Att ha landat lite efter semester nummer 2...

Hej igen bloggen <3

Nu kan man tänka att vi är rent galna,
men vi fick liksom inte nog av de där tre veckorna i Sälen.
Såhär i efterhand tror jag vi gott hade klarat oss utan ytterligare en resa,
men vi var så himla sugna på Alperna i höstas och tänkte att kanske, kanske
blir barnen så säkra att vi faktiskt kan ta med dem dit oxå...

Och det gick hur bra som helst =)
Men killarna tyckte faktiskt det var rätt skönt att komma hem i helgen...
"åh, mamma! Kan vi inte bara vara hemma och vara lediga nästa gång"

Det var förstås en lång bilresa (ja vi bilade faktiskt ner ),
men det gick också över förväntan väldigt bra.
Vi hade bokat fyra nätter i Berlin på vägen ner, en underbar stad!
Så mycket kultur och äventyr, vi fick verkligen mersmak!



Vi mötte våren i Berlin <3 Storebror sa; 
"mamma det är så varmt i detta landet att jag tror det är sommar redan.
Jag bara måste knäppa upp min jacka!!!"

Och sedan bar det av vidare till Österrike och bästa, bästa Bad Gastein!


Mina skid-killar
<3
De bästa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar