torsdag 27 november 2014

Glöggmingel

Vi fyller ju år dagarna efter varann jag o mannen, 10 och 11 november.
Lite tidigt kanske men det brukar bli glöggmingel som "förrätt"
då vi ställer till med vårt kalas. 
I år blev det festligheter några veckor efter själva födelsedagarna, 
eftersom vi jobbade en massa just då, så det passade väldigt bra, 
för nu är det ju MYCKET hög tid att börja julmysa :-)
Det allra godaste tipset kommer här.
Pizza med ädelost, parmesan, spenat och äpple.
Harreguuud så gott!
Kan varmt rekommendera denna.
Hittade receptet i förra årets december nummer av Lantliv.
Helt gudomlig!
Det var nästan så att Oxfilén till huvudrätten bleknade...

Jag köpte en precent till mig själv oxå...
Ett armband som jag hittade på Asia Spa.
Det var alldeles särskilt till mig tror jag:
"För balans- får dej att stå stadigt på jorden
och känna trygghet"

Ett litet mantra för mig att vila i...

<3
Kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar