fredag 30 november 2012

På besök i Bohuslän

Hej hopp! Hela veckan har sprungit förbi men nu är jag lite ledig.
Förra helgen var vi ju i Grebbestad jag och min syster.
Välkomna till Övre Långgatan 26!
Här har det renoverats nu i ett år och oj så fint det blivit!!

Lite bilder från det fina köket =)
Carl-Johan och Agnes busar runt som vanligt!
Dagen till ära hade två glada bagarbarn gjort en inflyttningstårta till min kusin.

Kicki som driver "Sjögrens i backen" och hennes lilla bagare Ella.

Finaste Karin har bullat upp med kuddar på golvet
 och kollar TVmed C-J och Elsa.
Och så lite mys med mellankusinen också.

Mysigt att komma iväg och bara umgås!!
Jag är så glad att vi tog oss tiden att ses denna helgen.

Hoppas ni alla får en härlig första advent.
Stor kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar