fredag 25 oktober 2013

Att bunkra inför vintern

Jag säger det igen: vilken höst vi haft!!
Har bunkrat massor av energi inför den kommande vintern...
...på älskade ASIA spa (www.varbergsstadshotell.com/asia-spa). 
Jag var nästan helt själv när jag var där en förmiddag senast.
Hur lyxigt som helst!

och i sauna parken hade det kommit hår mask och ansikts mask. 
Mmmm.... bara att packa in sig och njuta i bastun.

Vi har bunkrat inför många goa kvällar vid brasan.
Dessa två små troll var väldigt hjälpsamma!
Nästa gång vi ska hämta ved tror jag bestämt att 
mamma och pappa kan dricka kaffe medan det lastas på.

Sådärja!! Fullt i garaget.

Och med risk för att låta tjatig... dessa underbara färger!
Jag har stirrat in i alla färgsprakande träd så att det nästan svidit i ögonen.
För att aldrig, aldrig glömma dessa färger när november, december,
januari och februari kommer över oss som en stort grått töcken.
Nu är det väl slut på dem för iår, 
de regnar och blåser av nu, alla vackra, färgstarka löv.

Trevlig helg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar