söndag 9 december 2012

Let it snow, let it snow, let it snow...

Sicken dag jag haft! Hur mysig som helst!!!
Egentligen hade vi inte ngt speciellt bestämt och så blev det så bra ändå
Först åkte vi med svärföräldrarna och högg gran ute i Himle

Svärfar inne bland alla granarna =)

C-J kämpar med granen på sin pulka...
Efter det behövde vi verkligen värma oss, 
så vi beställde fika hemma hos mina föräldrar, bara ett par hundra heter därifrån.

Sen drog vi, jag och mamma, till Kungsmässan och träffade Peter Jöback :0

IRL (In Real Life) so to speak!
Han och Pernilla Whalgren var där och signerade sina nyutkomna böcker.
Och vet ni? Jag kommer få en i julklapp, en som är speciellt till mig...

Oj oj oj full fart, Kungsmässan tur och retur.
Sedan slänga i oss lite mat innan advents gudstjänst i Spannarp kyrka

C-J ville läsa i "boken" som han sa =) söööt

Två ljus tända!

Sedan vankades det fika i församlingshemmet

och lussetåg såklart!!

Nattsuddande barn på snow racer och pulka,
efter snöig promenad från kyrkan hem till mina föräldrar

Kyrkan, ett varmt och härligt ställe att komma till.
Hit kommer jag alltid tillbaka, igen och igen och igen...

Kram <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar