lördag 21 juli 2012

Känner livet i mig

Blank almanacka....


Man kan tro att vi inte gör så mycket enligt vår almanacka... 
men denna sommar har redan varit fantastisk!
I torsdags var det dax för festligheter igen, grillning och en sväng till Societen :)



Lite mingel på altanen hos goda vännerna och männen skötte grillningen...


Sommar flickor! Jag, Kristina och finaste värdinnan :)


Anki och Lee


Snyggaste mannen och svägerskan!


Snyggaste frisyren!


Snyggaste naglarna!


Snyggaste piffade håret!


Snyggaste outfitten!

Jag känner verkligen livet i mig! Så mycket mer än förra sommaren...
Jag vet inte vart den tog vägen, det var en grå dimma av oro, depression, läkarbesök, 
beslut om medicinering och besök hos kuratorn... och så jobb och barn på det...
Vi gjorde verkligen rätt i att ta ledigt heeeela långa sommaren i år jag och maken!

Igår blev jag dock påmind om sjukdomen igen... 
Var på "fru-hippa" för fina frau Keller och tappade balansen då vi körde segway.
Upp som en sol ner som en pannkaka!
Har verkligen inte ngn vidare balans att skryta med längre...


The lovely wife!!!


Jag och blandade fina flickor innan min krasch...

Hua, var på vårdcentralen i förmiddags för att kolla mitt knä 
som helt vreds ur led, kändes det som iallafall...
Men läkaren bad mig återkomma senare när svullnade gått ner lite
och för att se på om det blir värre de närmsta dagarna...
Men jag känner livet i mig ändå!
Jag har såååå roligt, får umgås med de bästa av vänner 
och har det verkligen underbart!

Håll tummarna för att det inte blir kryckor eller operation i sommar :0
Nu ska jag smörja mig med mer voltaren gel och krypa isäng...
Kram alla fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar