torsdag 17 juli 2014

Bröderna brothers

Jamen blir man inte alldeles varm i hjärtat...
Det är ju ganska strävsamt med två pojkar så tätt som vi har.
Jag veeet jag pratar ofta om det...
Kiv, bråk, rivsår och hårtossar som flyger, tårar som rinner nedför kinderna.

Men det finns ju ganska många fina stunder också.
Varför ser jag inte dem lika klart som det tråkiga och bråkiga?
Dom bästa av stunderna är ju såklart dessa!
Det är dem jag ska minnas och berätta om.
Häromdan flög storebror på en förskräckt lillebror som ryggade tillbaka,
då sa storebror "men Oscar, jag ville ju bara kramas och gosa med dej!"

Och visst har de roligt ihop!
De gillar samma saker, så det är ju inte konstigt att de ryker ihop om grejer,
men tänk så skönt ändå att de är så lika, de piper iväg in i lekrummet och sitter
länge, länge och leker med lego, de bygger monster-truckar och rymdskepp, 
garage, skattgömmor och spräng-bomber utfall de onda kommer...
Det är rätt sköna att lyssna på! 

Nu kämpar vi på nästa vecka också, sen är det SEMESTER igen


Älskade finaste ungar <3

KRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar