fredag 14 juni 2013

Lättare om hjärtat idag...

Åh, jag känner att förra inlägget var lite väl mycket av I-lands-problematik...
För, om man vänder på det: Hur svårt kan det va egentligen?!
Jag är fantastiskt glad att jag har en fin man att leva ihop med, 
att jag har barn, två stycken till på köpet, inget man kan ta för givet!
Vi har tak över huvudet, mat på bordet och jobb att gå till.
Så sluta komma, dumma, dumma tankar.
Jag är bra och jag duger, jag gör iallafall så gott jag kan ;-)

Jag drog ett kort, detta kom upp, nästan lite ironiskt, tycker ni inte?

Jag träffade en fin vän idag som jag inte hörts med på länge,
tack för pratstunden och umgänget, det stärkte mig <3

I helgen är vi själva jag o grabbarna, mannen jobbar.
Kommer nog inte ha det så fridfullt som på fotot misstänker jag.
Håller tummarna för att inga hårtossar ryker 
och att inga nya rivmärken kommer till...
Och att jag slipper gapa, förmana och vara polis här hemma...

PS. var hos Mia, på 2 små rum i veckan.
Shoppade loss kan man säga =D
Hon rear ut allt i sin fina butik 50% på rubbet.
Kika in där på söndag då hon har öppet,
eller fynda på nätet!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar