måndag 11 mars 2013

Compact living

Jajjamensan, köket är nu borta även från uppfarten =)
Guuuud va skönt att ens slippa köra det till tippen tycker jag.
Suveränt med second hand verksamhet och det känns bra i själen att det blir använt.
Har även sålt barnens syskonvagn, som de mer eller mindre växt ur,
och garderober som vi inte längre kan nyttja, så vi har legat i bra härhemma.


Såhär fint har vi det nu...
Någon som vill köpa kyl & frys??

Tack för tipsen om micromat =D
Kära kusinen V, känns som att du testat en del spartanskt levene?!
och jobbarkompisen som är en jäkel på gröt i micron =)
Alla tips montages varmt!!
Nu har jag dock köpt mig en liten kokplatta också,
så nu är väl möjligheterna oändliga när det gäller matlagning tänker jag.
Och grillen, den ska inte förringas! Det grillades entrecote häromsistens,
lyxigt värre och inte behövdes ngn spis till det.

Så nu är det compact living som gäller hemma hos oss..
Nya kylen och frysen står standby i vardagsrummet

och micron och diverse andra köksprylar i ett annat hörn.

Nu lämnar vi in datorn till mac forum på byte av hårddisk, service och uppdatering.
Så det kan nog bli lite tyst från mig på ett tag.
Lovar dock att fota mycket och hålla er lite uppdaterade på fejjan 
och se om jag kan få till bloggandet via ipadden =)

Om ni vill veta lite hur nya köket kommer se ut, så strävar vi efter dethär
Ganska nice...
Mörka golv, vita lantliga luckor, ja vi får väl se hur det blir!!!
Whiiiihiii så spännande!!!

Bye bye, see ya




1 kommentar:

  1. Åååå, va avis jag blir på dig! Vill oxå planera o fixa nytt kök men men får väl ge mig till tåls...
    Kram

    SvaraRadera