torsdag 3 januari 2013

Jul a´la Olssons del 1...

Det har verkligen varit en God Jul
Jag är så tacksam för att få vara med dem jag tycker om.
Här hemma tassar vi fortfarande runt i raggsockor och myser,
leker med nya legot som låg i julklapparna och sover länge om morgnarna...

Julaftons morgon här hemma, visst hade tomten kommit ihåg oss...

Storebror sliter upp sina paket!

Jul-lunch hos svärföräldrarna =) C-J ville absolut vara tomte
och inte ha nya fina kalas-skjortan på...

Min fina svägerska och Osski

och min fine svåger och Osski =)

På eftermiddagen åkte vi vidare för att fira kvällen med min familj på landet
Kom lagom till Kalle Anka och blev festligt mottagna av bock och marschaller

Mååååånga klappar under granen.
och tomten hittade hit som tur var!

Ja, vad mer kan man begära?? Så himla mysigt!
Man önskar att alla hade fått ha det som vi, nästan så man skäms över allt
överflöd av både mat och alla julklappar, men jag är verkligen tacksam och 
ödmjuk över att få ha det såhär bra, ngt gott har jag gjort i mitt liv för att förtjäna detta!

Önskar alla en GOD FORTSÄTTNING!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar